З 1 вересня проїзд у чернівецьких маршрутках буде п`ять гривень, а от з якістю перевезень знову доведеться зачекати

Опубліковано: 28.08.2018. Автор: . Чернівецька область

З 1 вересня проїзд у чернівецьких маршрутках буде п`ять гривень, а от з якістю перевезень знову доведеться зачекати
З 1 вересня проїзд у чернівецьких маршрутках буде п`ять гривень, а от з якістю перевезень знову доведеться зачекати

Страйк перевізників, розірвання з ними угод, скасування владою декількох популярних автобусних маршрутів і зміна маршрутної сітки – все це супроводжувало епопею із підняттям тарифу на проїзд у чернівецьких маршрутках.

З самого початку 2018 року чернівецькі перевізники неодноразово заявляли, що тариф чотири гривні для них є збитковим і його необхідно підвищувати. Це питання декілька разів розглядалося виконкомом, а на квітневому засіданні не вистачило всього лише одного голосу для того, щоб підняти тариф до п’яти гривень.

Втомившись чекати поступок від влади, перевізники вступили у картельну змову і 15 травня дружньо не випустили автобуси на лінії. Збільшення кількості тролейбусів на маршрутах лише частково врятувало чернівчан від транспортного колапсу, адже багато віддалених районів Чернівців не мають тролейбусного сполучення з центром міста.

Примітно, що у квітні вже екс-мер Олексій Каспрук голосував за підняття тарифу, однак під час так званого страйку перевізників він кардинально змінив свою думку і став на бік чернівчан, які у більшості виступали проти підвищення тарифу. Особливо, зважаючи на те, що якість перевезень відверто шкутильгала. Брудні маршрутки, знахабнілі водії, відсутність талонів – ось далеко неповний перелік претензій містян до перевізників.

Відчувши підтримку городян, Каспрук перейшов у наступ і оголосив про початок так званого транспортного експерименту зі зміни маршрутної сітки. Насамперед скасували популярні маршрути №11 та №12. Хоча для багатьох це виглядало особистою помстою мера голові Асоціації перевізників Чернівців Миколі Альботі, який активно виступав за підняття тарифу і є співвласником фірми, що обслуговувала ці маршрути.

Я на сто відсотків впевнений, що це помста Каспрука мені, – сказав тоді Альбота.

Натомість секретар Чернівецької міської ради Василь Продан, який ще донедавна був рішучим противником підняття тарифу, поступово почав дрейфувати у бік перевізників.

Тому не дивно, що за місяць після відставки Каспрука питання вирішилося.

Треба приймати і непопулярні рішення. Як ми бачимо, сьогодні при старому тарифі в чотири гривні ще двоє перевізників відмовляються працювати, ще відмовиться двоє, і ми по суті залишимось з гарним тарифом в чотири гривні, але без перевізників. Тому нам треба обирати, чи ми хочемо їхати, чи не їхати, але казати, що в нас найменший тариф в Україні, – заявив напередодні розгляду тарифу Продан.

І якщо попередні засідання виконкому із цього питання супроводжувалися бурхливими дискусіями та взаємними звинуваченнями, то сьогодні все відбулося швидко і спокійно.

Перевізники отримали тариф у п’ять гривень. Натомість, Продан, який нині виконує обов’язки мера, отримав електоральний бонус у вигляді соціального проїзного квитка для малозабезпечених.

Такий квиток діяв у 2012-2014 роках, коли Чернівцями керував в.о. мера і нинішній колега Продана по фракції «Рідне місто» у міськраді Віталій Михайлішин.

Щоправда, нинішній тариф є тимчасовим і діятиме лише з 1 вересня до 31 грудня. А тому варто очікувати, що вже найближчим часом перевізники знову захочуть збільшити вартість проїзду маршрутках.

Фото: see-life.biz.

 

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

Опитування

Чи варто повертатися до жорсткого карантину, щоб зупинити COVID-19?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...