Щоб не губились та не валялися під ногами: майже в сотні багатоповерхівок «Рівнеоблводоканал» встановив інформстенди для рахунків

Опубліковано: 12.12.2018. Автор: . Рівненська область

Щоб не губились та не валялися під ногами: майже в сотні багатоповерхівок «Рівнеоблводоканал» встановив інформстенди для рахунків
Щоб не губились та не валялися під ногами: майже в сотні багатоповерхівок «Рівнеоблводоканал» встановив інформстенди для рахунків

Відсутні або поламані поштові скриньки у багатоповерхівках міста досить часто можуть стати причиною того, що споживачі комунальних послуг невчасно отримують платіжки. Квитанції губляться, валяються під ногами, брудняться, втрачаючи свій естетичний вигляд. На підприємстві «Рівнеоблводоканал» підійшли до вирішення цієї проблеми з ентузіазмом – у найбільш проблемних під’їздах багатоповерхівок встановили інформаційні таблички з кишенею для рахунків. Тепер в обласному центрі будинків із подібним зручним ноу-хау майже сотня.

Рахунки за послуги водопостачання та водовідведення розносять контролери нашого підприємства, – говорить заступник директора з комерційної діяльності РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Микола Ткачук. – Вони відповідально ставляться до цього, адже ми зацікавлені, щоб кожен наш споживач вчасно отримав і, відповідно, оплатив рахунок. Утім, трапляються непоодинокі випадки, коли у під’їздах рівненських багатоповерхівок поштові скриньки зламані або ж їх взагалі немає. Відтак, працівнику, який розносить квитанції, немає куди їх вкинути. Тому керівництво підприємства вирішило у під’їздах таких будинків встановити спеціальні інформаційні таблички з кишенями, в які контролери можуть покласти рахунки. Це і зручно для споживачів, і більш естетично.

Про зручність такого нововведення говорять і самі працівники підприємства, які вже почали розносити і розкладати в кишеньки інформаційних табличок рахунки за надані у листопаді послуги.Контролер  відділу контролю за водокористуванням фізичних осіб служби обліку і реалізації води РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Олена Свінтозельська пригадує, як раніше доводилося «гратися», аби акуратно покласти у поштовий ящик старого зразка квитанцію.

Коли розносиш рахунки, завжди хочеш, щоб наш споживач його отримав у гарному акуратному вигляді. Однак, є поштові скриньки старого зразка, в які без спеціального ключа просто неможливо акуратно покласти ці корінці.  Ми, звичайно, старалися це зробити, але не завжди це виходило. Та й часу затрачалося… Тепер, коли з’явились ці інформаційні стенди з кишеньками, все стало набагато простіше і швидше.

Не приховують свого задоволення і самі мешканці під’їздів:

Мені  дуже подобається. Рахунки тепер будуть лежати у спеціальному місці, не валятимуться на підлозі. І головне, що ніхто їх не викине, – розповідає пані Наталія, мешканка одного з під’їздів по вул. Відінська, 31, де теж встановили такий інформаційний стенд.- Хочеться вірити, що ці скриньки дійсно довго служитимуть мешканцям, і вандали їх не зіпсують.

До слова, окремі голови місцевих ОСББ, в під’їздах будинків яких теж відсутні або поламані поштові скриньки, почувши про нововведення, почали звертатися до керівництва «Рівнеоблводоканалу» із проханням встановити такі інформаційні стенди.

Нагадаємо, «Луцькводоканал» закликав боржників терміново розрахуватися із боргами за водопостачання. Станом на кінець листопада споживачі заборгували підприємству близько двох мільйонів гривень. Якщо терміново не погасять  борги, «Луцькводоканал» погрожує не лише відключати воду, а й через суд відбирати помешкання.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

Читайте також:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

    Опитування

    Чи готові ви вакцинуватися від COVID-19?

    Переглянути результати

    Loading ... Loading ...