Поліська «кукушка» разом із пасажирами зійшла з колії

Опубліковано: 11.02.2019. Автор: . Рівненська область

Поліська «кукушка» разом із пасажирами зійшла з колії
Фото з архіву.

Під час руху вагони раптово нахилились, а потяг здійснив аварійне гальмування. Тепловоз із двома вагонами, переповненими людьми, зійшов з рейок, але не перекинувся. Проте після цього продовжувати рейс не зміг. Тож людям довелося далі по коліях йти пішки. Про це повідомив один із пасажирів потягу Зарічне-Антонівка.

За інформацією колег з видання Володимирець–Сіті, подія сталася напередодні посеред лісу, на території ділянки для заготівлі деревини. Найближча від місця зупинки станція була Володимерець. Тож пасажири змушені були добиратись до неї своїм ходом вздовж колій. Хтось йшов вузькоколійкою до Антонівки.

До слова, серед пасажирів було двоє іноземців, ймовірно, англійці, яким провідники організували доїзд до Володимирця. На місце події виїхали також працівники дорожніх служб Сарненської залізниці, аби ліквідувати наслідки аварії. На щастя, обійшлося без жертв і травмованих. Причини аварії поки невідомі.

За словами очевидця, в районі аварії бурштинових «перекопів» нема. Найімовірніше, це сталося через пошкоджену кимось колію.

Зазначимо, що вузькоколійна залізниця Антонівка — Зарічне — одна з трьох діючих в Україні вузькоколійних залізниць з пасажирським рухом (дві інші: Рудниця — Голованівськ та ділянка Виноградів — Іршава так званої Боржавської залізниці). Довжина її — 106 кілометрів. В народі називають «поїздок» або «кукушка» начебто через те, що до тепловозів серії ТУ тут використовували тепловози серії КУ. Також побутує назва «Поліський трамвай», «Поліська вузькоколійка», «Трансполіська магістраль».

Точна дата початку будівництва залізниці невідома, орієнтовно — 1895 рік. Спершу вузькоколійка призначалася для вивезення деревини. За деякими даними, вузькоколійкою доправляли також і торф. У мультимедійному проекті 2007 року «Сім чудес Рівненщини» вузькоколійна залізниця Антонівка — Зарічне посіла перше місце. Проте тепер туристична родзинка Рівненщини, про яку знають в Європі і в Китаї, фактично опинилася на грані закриття. «Укрзалізниця» останнім часом не виділяє грошей на модернізацію «кукушки». Тому вона часто їздить із одним вагоном, а тепловоз постійно ламається. Брати на баланс її не хоче і Рівненська ОДА.

Місцеві ентузіасти з проханням зберегти вузькоколійку вже неодноразово зверталися і в Кабмін, і навіть до Президента. Тож з кінця грудня 2018-го курсування «кукушки» у Верховній Раді взяли на особливий контроль. Однак коштів на вузкоколіку не передбачили. Тому запчастин для тепловоза катастрофічно бракує і він може зламатися у будь-який момент.

Нагадаємо, минулого тижня на Прикарпатті мало не зійшов з колії пасажирський поїзд через вантажівку, яка виїхала на залізничний переїзд.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

avatar

Вибір читачів

Опитування

Чи зміниться в Україні щось після виборів?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...