Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»

Опубліковано: 13.02.2019. Автор: .

Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»
Володимир Куксін - спеціаліст із просування проектів на «Kickstarter».

Ти маєш в голові унікальні ідеї зі створення, як тобі здається, цікавих продуктів, але не маєш інвестицій, щоб втілити їх в життя? Мрієш звільнитись з роботи і нарешті займатись улюбленою справою, продаючи власноруч вироблені сувеніри? Тоді вмикай комп’ютер! Всесвітньо відому міжнародну платформу «Kickstarter» можна зробити унікальним майданчиком для заробітку, якщо, звісно, дозволить фантазія. Щоправда, поки що українцям туди потрапити важко. Але можливо! Цією статтею ми продовжуємо цикл публікацій «Бізнес не за правилами», в яких розповідаємо історії людей, які змогли зловити свою течію, відійти від стандартів та створити власні бізнес-правила.

Киянин Володимир Куксін – спеціаліст із просування проектів на «Kickstarter». Кілька років тому він займався бізнесом. Каже, пробував різне. Аж поки не звернув увагу на цей сайт. А починав він із настільної гри, яка, врешті-решт, на «Kickstarter» так і не потрапила. Перші гроші на платформі (близько 4 тисяч доларів) йому принесли гральні карти із зображенням скелетів – до популярного в Каліфорнії та Мексиці «Дня мертвих».

Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»

Нині Володимир надає послуги розміщення проектів на «Kickstarter» за відсоток від зборів. У цій справі він вже п’ять років. Загальний бюджет проектів, які успішно зібрали гроші – 2 мільйони 700 тисяч доларів. Переважна більшість проектів – 89%, які він розміщував на «Kickstarter», були успішними.

«Kickstarter» – це такий собі он-лайн магазин. Водночас він є і краудфандинговою платформою. Тобто, місце, де можна залучити кошти для свого стартапу. Але виставляють туди далеко не всі товари. Це майданчик, на якому покупці платять гроші лише за унікальні товари. При цьому, може бути таке, що жодного його екземпляру ще взагалі неіснує в природі. Але це не шахрайство. Це своєрідне залучення інвестицій або ж передпродаж. Головне – зацікавити потенційного покупця креативністю та функціональністю своєї ідеї.

Загалом, за 10 років існування «Kickstarter» на ньому успішно зібрали кошти на 141 тисячу проектів,залучивши загалом 4 мільярди доларів. Хоча загалом подавалось проектів подавалося значно більше – 400 тисяч. З них українських – лише понад 700. Нашим винахідникам ще важко продавати на цій платформі. І хоч розрахована вона на мешканців трохи більше як 20 країн, 50-70 % покупців – американці.

Спеціалісти кажуть, що для успішного бізнесу за допомогою «Kickstarter» ідея має відповідати трьом критеріям: функціонал, дизайн, ціна. Подібних товарів не повинно бути у вільному продажу. До того ж, насамперед варто враховувати особливості саме американської культури, адже саме вони, здебільшого, – покупці.

Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»

Речі крупної в’язки Ohhio.

Навіть якщо проект почав збирати гроші, це ще не означає успіх. «Kickstarter» працює за принципом – «Все або нічого». Ти або збираєш повністю заявлену суму, або навіть якщо не вистачає одного долара, гроші повертаються покупцям. Ще однією важливою умовою сервісу є те, що гроші на рахунок автора потрапляють лише після виконання проекту

Варто зазначити, що проект може мати свою передісторію. Іноді це досить позитивно впливає на його просування. Наприклад, одна шотландська компанія, яка виготовляє звичайні жіночі сумки, презентували кілька примірників дружині британського принца Гаррі Меган Маркл, з якими вона з’являлась на публіці. Ці фото потім використали у рекламі проекту. Тож він досить швидко зібрав велику суму грошей.

Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»

Рухомий безпровідний спалах на мобільний.

Найуспішніші проекти, які збирали гроші на «Kickstarter»: розумний годинник з кольоровим екраном E-Paper, оновлена версія годинника Pebble – 20,3 млн доларів; багатофункціональний похідний холодильник – 13,2 млн доларів; розумний годинник, оновлена версія годинника Pebble – 12,7 млн доларів; настільна гра, вдосконалена версія більш раннього проекту KingdomDeath: Monster – 12,3 млн доларів; куртка для мандрівників з капюшоном і безліччю кишень за 9,1 млн. доларів.

Були на «Kickstarter» і успішні українські ідеї. Наприклад, дерев’яні механічні іграшки-конструктори Ugears більше як за 600 тисяч доларів, ігрова приставка у вигляді крісла, педалей та керма за 501 тисячу доларів, картонний фотоапарат Jolly look із картриджем від Polaroid за 377 тисяч доларів (https://ksr-video.imgix.net/projects/2778019/video-741577-h264_high.mp4), рухомий безпровідний спалах на мобільний Iblazr 2 за 253 тисяч доларів та речі крупної в’язки Ohhio за 139 тисяч «зелених».

Як продати американцям ще неіснуючий товар? Таємниці платформи «Kickstarter»

Картонний фотоапарат Jolly look.

Щоб максимально успішно реалізувати свою ідею на платформі, українським продавцям радять знайти собі в США посередника, від імені якого й виставляється проект. Саме таких людей і шукає Володимир Куксін. Нині щотижня йому пропонують два-три проекти, з яких він відбирає, у кращому випадку, один.

Нагадаємо, ми розповідали про українського емігранта Володимира Крилова, який має не менш оригінальний, а головне – успішний бізнес. Він продає автографи знаменитостей. А всі зароблені на цьому гроші передає на благодійність.

Інформаційний партнер рубрики – бізнес-канал для всієї сім’ї 8 канал.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

avatar

Вибір читачів

Опитування

Чи зміниться в Україні щось після виборів?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...