ВРУ підвищила штрафи маршрутникам за відмову перевозити пільговиків. У Рівному заговорили про транспортний колапс

Опубліковано: 04.06.2019. Автор: . Рівненська область

ВРУ підвищила штрафи маршрутникам за відмову перевозити пільговиків. У Рівному заговорили про транспортний колапс

Тепер за необґрунтовану відмову у перевезенні пільгових категорій громадян водіям маршруток та перевізникам доведеться заплатити не 136, як було раніше, а 2550 гривень. Автори законопроекту наголошують, що прийняття таких змін зумовлено масовими відмовами у проїзді пільговикам.

Особливий суспільний резонанс викликають непоодинокі випадки відмов у пільговому проїзді учасникам бойових дій та особам з інвалідністю, яку вони отримали внаслідок війни. При цьому водії транспортних засобів паплюжать честь і гідність таких осіб, провокуючи соціальний конфлікт, – йдеться у пояснювальній записці до законопроекту.

У Рівненському міському управлінні транспорту і зв’язку кажуть, що такий закон потрібний. Однак, приймати його логічніше було б разом із гарантіями відшкодування за перевезення пільговиків.

ВРУ підвищила штрафи маршрутникам за відмову перевозити пільговиків. У Рівному заговорили про транспортний колапс

Віталій Миронюк.

До це чого призведе? Оштрафують одного чи двох водіїв, одразу буде протест і параліч громадських перевезень. Це можуть бути потрясіння. Ну, принаймні, виходячи з нинішніх релей, мені так здається, – каже начальник міського управління транспорту і зв’язку Віталій Миронюк.

На підтвердження своїх слів пан Миронюк наводить просту арифметику. При формуванні бюджету міста на цей рік було передбачено 50 мільйонів 400 тисяч гривень на компенсацію проїзду пільговиків у тролейбусах. Це при потребі більше 90 мільйонів і без врахування того, що з першого липня вартість проїзду в електротранспорті має зрости на одну гривню. Відповідно, суму компенсації після цього доведеться перераховувати. Натомість, з приватних перевізників компенсацію в розмірі мільйон гривень отримують лише п’ять маршруток, які курсують по 43 та 44 маршрутах. Ці маршрути нерентабельні і мають багато пасажирів-пільговиків.

Що стосується скарг від пасажирів, то їх в міському управлінні транспорту і зв’язку отримують ледь не щодня. Є навіть окремі – професійні скаржники, які від початку року вже більше пів сотні скарг та запитів встигли написати.

Дзвонять і в Київ, і в обласну адміністрацію, і до міського голови, і до нас… Багато скарг надходить саме щодо відмов у перевезенні тих, хто має право на пільговий проїзд. Хтось в грубій формі, хтось – у більш тактовній, але відмовляють. Скаржаться і на те, що перевізники тільки чотирьох пільговиків беруть, бо це ніде не прописано і це також їх самодіяльність. І роблять це не від хорошого життя. Цей бізнес вже далеко не такий прибутковий, як раніше. Перевізники зараз просто виживають. Їм на зарплати водіям, ремонт і заправку маршруток заледве вистачає. Я вже мовчу про оновлення автопарку. Тому, збільшення штрафів за відмову перевозити пільговика – це потрібне починання, але поки не буде передбачено джерел компенсації за перевезення цих категорій громадян, будуть скандали, скарги, невдоволення і напруга в суспільстві, – підсумував пан Миронюк.

До слова, восени минулого року у Рівному водій маршрутного автобуса відмовив у перевезенні учаснику бойових дій, який мав відповідне посвідчення. Та ще й облаяв його нецензурщиною.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

Опитування

Чи змінилося ваше життя за рік карантину через COVID-19?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...