На період карантину «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів

Опубліковано: 16.03.2020. Автор: . Рівненська область

На період карантину «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів

До 3 квітня включно, поки по всій Україні тривають карантинні заходи, пов’язані із розповсюдженням коронавірусу, рівненське обласне водопостачальне підприємство обмежило особисте спілкування зі споживачами.

Є відповідна постанова Кабінету Міністрів України, а також рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки з надзвичайних ситуацій, які зобов’язують усі державні та комунальні  підприємства, установи на цей період мінімізувати особистий контакт, — пояснює заступник директора з комерційної діяльності «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук. — Робиться це, насамперед, для того, аби зайвий раз не створювати скупчення людей і не допустити поширення коронавірусної інфекції.

Найбільш «людними» місцями на підприємстві є служба обліку і реалізації води, що знаходиться на вулиці Івана Вишенського, та «Єдине вікно» – на вул. Степана Бандери. Відтак, керівництво підприємства прийняло рішення обидва підрозділи максимально перевести на дистанційну форму роботи.

Тож на період карантину абонслужба підприємства проводитиме прийом фізичних осіб виключно для оплати послуг і не більше двох людей одночасно. При вході в приміщення стоятимуть спеціальні ємності для дезінфекції рук, а працівники будуть у ватно-марлевих пов’язках.

На період карантину «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів

У «Рівнеоблводоканалі» нагадують, що для вирішення більшості питань не обов’язкова особиста присутність споживача. Зв’язатися із фахівцями підприємства, повідомити про проблему, отримати консультацію або вирішити інші питання можна за допомогою наступних засобів зв’язку.

Зокрема, зателефонувавши у кол-центр за номером телефону (0362) 460-450 або на сайті підприємства в «особистому кабінеті» споживача. Також можна показники лічильників надіслати за допомогою смс-повідомлення на номер 050-33-100-20 або зателефонувати до операторів – 073-487-21-77,  098-541-97-03.

Окрім того, на період карантину керівництво підприємства скасувало особисті прийоми громадян. Тож усі звернення до 3 квітня включно будуть приймати поштою (для цього можна надіслати лист на адресу: РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», вул. С.Бандери, 2, м. Рівне, 33028), у «громадській приймальні» (для цього достатньо заповнити форму на сайті) або електронною поштою (лист можна відправити на адресу info@vodarivne.com ).

Нагадуємо, що подібні обмежувальні заходи є вимушеними і тимчасовими. Після завершення карантину підприємство відновить прийом людей згідно з графіком.

Графік роботи служби обліку і реалізації води ТУТ.

Графік прийому громадян посадовими особами РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» в 2020 році ТУТ.

За інформацією «Рівнеоблводоканалу».

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

Читайте також:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

    Опитування

    Чи готові ви вакцинуватися від COVID-19?

    Переглянути результати

    Loading ... Loading ...