Заручники коронавірусу: як надовго можна забути про відпочинок закордоном

Опубліковано: 20.03.2020. Автор: .

Заручники коронавірусу: як надовго можна забути про відпочинок закордоном

Станом на ранок 20 березня в Україні лабораторно підтверджено 26 випадків COVID-19,  з них три – летальних. У світі ж вже зареєстровано понад 244 випадки захворювання,  з них 10 030 закінчились смертю, водночас  86 031 особа одужала. І поки медики намагаються винайти ліки від цієї масової недуги, можновладці – запобігти її розповсюдженню. Одним із головних карантинних заходів стало закриття кордонів і припинення будь-яких пасажирських перевезень. Так, через карантин до 3 квітня закрили авіасполучення, за винятком чартерів, які евакуюють українців з-за кордону. Чи не найбільше від цього постраждали туристи та туроператори.

Працівники однієї із найвідоміших в Україні мережі туристичних фірм розводять руками – мовляв, як жити в умовах цього форс-мажору, не знають.

Наразі путівок не продаємо, можливо, лише на кінець травня-літо, та й то не знаємо, що буде далі, – каже менеджер турфірми кореспонденту «Західного аргументу». – Живемо в непевний час, тому спрогнозувати щось важко…

Її колега, працівниця іншої турфірми, Олена теж зізнається, що лише вчора почала вночі трохи спати:

Телефон буквально обривали клієнти – одні вже купили путівки і не знають, що буде далі, інші – застрягли закордоном, треті вимагають повернути гроші, – розповідає пані Олена. – Ніхто не знав, що так буде, адже повітряний простір закрили за 48 годин. На щастя, ми вже повернули усіх своїх туристів з-за кордону, а це були Дубаї, Єгипет, найбільше застрягло у Шрі-Ланці – близько двох тисяч. Усім їм там продовжили проживання  за рахунок туроператора. Наразі путівки не продаємо, працюємо з тими, хто вже купив. Їхати, звичайно наразі вони нікуди не будуть. Тож ведемо перемовини з клієнтами, готелями, авіаперевізниками. Комусь переносимо виліт, комусь пропонуємо інші тури, узгоджуємо ціни, умови… Словом, маса роботи.

Через те, що ситуація з коронавірусом та запровадженням карантину стала форс-мажорною та вимушеною, більшість авіакомпаній з розумінням ставляться до своїх клієнтів. Наприклад, якщо подорож припала на період, коли вже офіційно закрили кордони та повітряний простір, то мають повернути вартість квитка без додаткових оплат та комісій. Або ж авіакомпанія запропонує гроші у вигляді балів на бонусний рахунок. За них можна купити квитки в майбутньому. Також можна перебронювати квитки на інші дати. Про це написано і на офіційних сторінках перевізників. Але для тих, хто купив квиток на літак через туристичне агентство, процедура повернення буде дещо складнішою. Здебільшого авіаперевізники радять звертатися до турагентів.

А тим часом деякі загальноукраїнські телеграм-канали, які спеціалізуються на політичних інсайдах, повідомляють про те, що 3 квітня усе не закінчиться. Адже із кожним днем кількість хворих в Україні на коронавірус зростає. Тому зараз, нібито, розглядається два варіанти розвитку подій – або вводять надзвичайний стан на місяць, або продовжать карантин.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

Читайте також:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

Опитування

Як побороти COVID-19?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...