Щоб згодом не приходили «листи щастя», розіслали смс: на «Рівнеоблводоканалі» прокоментували ситуацію зі сповіщеннями, які абоненти отримали на телефони

Опубліковано: 18.05.2020. Автор: . Рівненська область

Щоб згодом не приходили «листи щастя», розіслали смс: на «Рівнеоблводоканалі» прокоментували ситуацію зі сповіщеннями, які абоненти отримали на телефони

На початку місяця, орієнтовно 8 травня, більшість абонентів обласного водопостачального підприємства отримали на свої мобільні смс-сповіщення про необхідність сплатити за спожиті у попередньому місяці послуги. Все було б нічого, якби поточна оплата у повідомленні не була названа «боргом». Та й сама форма інформування для багатьох споживачів виявилася несподіванкою, тому рівняни почали звертатися на підприємство за роз’ясненнями. Один із таких листів отримала і пресслужба «Рівнеоблводоканалу»:

Ми і наші знайомі почали отримувати СМС-повідомлення від абонента «Комуналка». Він просить заплатити за спожиту воду. Причому люди кажуть, що цифри, вказані в повідомленнях, не завжди відповідають дійсності. Приміром, просять заплатити за воду 5 гривень, хоч насправді боргу людина не має. Або в повідомленні вказана сума з мінусом, хоч переплати в людини теж немає. Поясніть, чи це новий сервіс, який замінить паперові квитанції?Як тепер правильно платити за воду, і як бути, якщо людина не користується тією платіжною системою, яка пропонується в СМС, – запитують споживачі.

Відповідає директор обласного водопостачального підприємства Андрій Карауш:

СМС-повідомлення, які отримали деякі споживачі «Рівнеоблводоканалу», не альтернатива платіжкам, а ще один канал інформування наших споживачів. Це нагадування, яке навмисне було розіслане перед травневими святами для того, щоб завчасно нагадати про необхідність оплатити спожиті послуги за попередній місяць. Через велику кількість вихідних та святкових днів цього місяця і карантин, платіжки наші абоненти могли отримати із невеликим запізненням.  А згідно із договором, ми вчасно маємо поінформувати споживачів щодо нарахувань за надані у попередньому місяці послуги, а кожен споживач має до 20 числа оплатити їх. Тому виключно для зручності наших споживачів було проведене смс-інформовування.

І тепер найголовніше – працівники «Рівнеоблводоканалу» не розсилають повідомлення. Власне, як і не передають контактні данні третім особам. Розсилку проводять наші партнери – автоматизована система PAY24.NET.UA.

Вони не мають доступу до персональних даних наших споживачів. Ми лише даємо їм адресу та вартість спожитих послуг, а вони, користуючись базою даних ПриватБанку, проводять смс-інформування. Це була лише спроба. Зараз плануємо скорегувати розсилку таким чином, щоб нагадування приходило з 25-го по 30 число, аби споживачі мали ще 20 днів, щоб сплатити за надані послуги. І змінимо текст самого повідомлення, щоб не лякати споживачів фразою про «борг».

Щодо форм оплати, то вони не змінилися. Лише в оновленому особистому кабінеті споживача додалися для зручності деякі функції. Такі як можливість завантажити квитанцію за попередній місяць і здійснити оплату через партнерів обласного водопостачального підприємства  – ПриватБанк та платіжні системи Portmone і PAY24.NET.UA.

За інформацією «Рівнеоблводоканалу».

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

Читайте також:
avatar

Вибір читачів

Опитування

Чим ви займаєтеся під час карантину?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...