Зручно і безпечно: «Рівнеоблводоканал» запустив чат-бот у Viber

Відтепер споживачі мають в своєму розпорядженні ще більше можливостей для комфортної та плідної комунікації з підприємством як офлайн, так і онлайн. Чат-бот зібрав усі необхідні сервіси в одному зручному місці, де можна швидко та безпечно скористатися його функціоналом.
Споживачі «Рівнеоблводоканалу» вже мають змогу подавати показники лічильників, оплачувати рахунки та отримувати інформацію про нарахування через «Мобільний Додаток» та «Особистий кабінет», а відтепер це можна зробити ще й за допомогою чат-бота в Viber, а згодом запрацює чат-бот в Telegram. Це дуже зручно, швидко а головне безпечно, що особливо важливо в умовах пандемії COVID-19, — зазначив директор РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» Андрій Карауш.
Як скористатися чат-ботом «Рівнеоблводоканал»?
Ви можете додати чат-бот до свого смартфона, планшета, чи комп’ютера декількома способами:
- Сканувати QR-код на відповідній картинці.
- Перейти за посиланнями в месенджер, який встановлений у вас на комп’ютері, планшеті чи в смартфоні:
чат-бот у Viber (viber://pa?chatURI=rivneoblvodokanal)
- Або знайти бота за назвою у Viber : чат-бот Рівнеоблводоканал.