«Рівнеоблводоканал» рекомендує дотримуватись санітарних норм під час карантину та нагадує, що більшість питань можна вирішити онлайн

Опубліковано: 12.12.2020. Автор: . Рівненська область

«Рівнеоблводоканал» рекомендує дотримуватись санітарних норм під час карантину та нагадує, що більшість питань можна вирішити онлайн
Фото ілюстративне.

«Рівнеоблводоканал» дбає про безпеку своїх працівників та споживачів. Тому в умовах пандемії закликає утриматися від зайвого відвідування установ та організацій, де потенційно можливе скупчення громадян. Однак якщо все ж доведеться прийти на прийом особисто і відстояти чергу, то слід дотримуйтесь правил безпеки здоров’я, передбачених МОЗ України, в тому числі соціальної дистанції 1,5-2 метри.

Також на підприємстві нагадують, що їхній абонентський відділ працює в штатному режимі, дотримуючись всіх санітарних вимог, передбачених Міністерством охорони здоров’я України – при вході в приміщення стоятьантисептики для дезінфекції рук, а працівники знаходяться у ватно-марлевих пов’язках або захисних масках, регулярно проводиться вологе прибирання із засобами дезінфекції.

Із графіком роботи служби обліку та реалізації води можна ознайомитися ТУТ.

Окрім того для вирішення більшості питань зв’язатися із фахівцями підприємства, повідомити про проблему, отримати консультацію або вирішити інші питання можна за допомогою наступних засобів зв’язку:

  • отримати консультацію щодо рахунку можна, зателефонувавши до кол-центру за номером телефону 0-800-219-218;
  • передатипоказники лічильників води можна на сайті підприємства в «особистому кабінеті» споживача http://my.vodarivne.com/login або відсканувавши на паперовому рахунку QR-код; за допомогоюVIBER- бота, сканувавши QR-код на відповідній картинці:
    «Рівнеоблводоканал» рекомендує дотримуватись санітарних норм під час карантину та нагадує, що більшість питань можна вирішити онлайн
  • перейти за посиланнями в месенджер, який встановлений у вас на комп’ютері, планшеті чи в смартфоні;
  • надіслати за допомогою смс-повідомлення на номер 050-33-100-20 ( в період передачі показників до 27-го числа поточного місяця);
  • зателефонувавши на мобільний номер телефону 073-487-21-77 та 098-541-97-03 ( в період передачі показників до 27-го числа поточного місяця).
  • Окрім того, вирішити необхідні питання можна за допомогою Чат-бота у Viber, або через додаток «Рівнеоблводоканал», який доступний для смартфонів та планшетів в AppStore або GooglePlay.
  • Усі звернення можна також надіслати листом на адресу: РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» (вул. С.Бандери, 2, м. Рівне, 33028), на «громадську приймальню» (для цього достатньо заповнити форму на сайті http://vodarivne.com/gromadska_prijmalnya) або електронною поштою (лист можна відправити на адресу info@vodarivne.com, а також можна залишити у «Єдиному вікні» (вул.Степана Бандери, 2).
  • «Гаряча лінія» директора 066-400-50-55 працює без змін.
  • Телефони аварійно-диспетчерської служби 62-32-15, 050-375-40-70.

На підприємстві наголошують, що попри карантинні заходи, водопостачання здійснюється у звичному режимі, а це особливо важливо в умовах пандемії COVID-19.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

Опитування

Чи готові ви вакцинуватися від COVID-19?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...