Чорнобильська зона отримала власний логотип, який з плином часу «зникатиме»

Опубліковано: 21.02.2021. Автор: .

Чорнобильська зона отримала власний логотип, який з плином часу «зникатиме»

Про це поінформували у пресслужбі Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України. У міністерстві переконані, що Чорнобильська зона в майбутньому «має стати туристичним магнітом з місцями пам’яті та унікальною культурною спадщиною».

Щороку зона відчуження приваблює десятки тисяч туристів. До того ж, Чорнобиль є частиною проєкту, що реалізується за підтримки Офісу Президента – «Магніти України». Тому важливо аби ці території асоціювалися з певним візуальним брендом, який сприятиме популяризації зони відчуження не лише в Україні, а й за її межами, – зазначили у відомстві.

Брендинг та логотип Зони відчуження створила креативна агенція Banda Agency. Робота над створенням бренду Чорнобиля велася протягом 1,5 років.

За основу логотипу взято форму поверхні реактора четвертого енергоблока, що вибухнув 26 квітня 1986 року. Це відправна точка логотипу. З кожним роком зображення змінюватиметься, аж поки поступово не зникне назавжди (центральна точка на логотипі ставатиме дедалі меншою, що символізуватиме вивід електростанції з експлуатації).

Кінцева точка існування лого – 2064 рік, коли 1–й, 2–й та 3–й енергоблоки Чорнобильської електростанції будуть повністю виведені з експлуатації, – уточнили в міністерстві.

У компанії Banda Agency так пояснили ідею створення такого логотипу:

Так, ми створили перший у світі невічний логотип. За основу ми взяли форму поверхні реактора, з якого все почалося. Це відправна точка існування лого, наче це логотип Чорнобиля’86. Із кожним роком зображення змінюється та поступово зникає. Кінцева точка існування лого — 2064 рік… Далі ми створили навколо логотипу цілісну візуальну систему. Так само, як і лого, вона змінюється з кожним роком. Однак, ми вирішили, що ці зміни будуть відбуватися не кожного 1 січня, а кожного 26 квітня. Відтепер новий рік у Чорнобилі буде починатися саме в цей день.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

Читайте також:
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

Опитування

Чи готові ви вакцинуватися від COVID-19?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...