Мораторій на відключення знято, але завжди відкриті до діалогу: на «Рівнеоблводоканалі» нагадали споживачам за борги

Опубліковано: 31.08.2021. Автор: . Рівненська область

Мораторій на відключення знято, але завжди відкриті до діалогу: на «Рівнеоблводоканалі» нагадали споживачам за борги

З 20 серпня 2021 року згідно Закону України №1657-IX, в Україні офіційно знято мораторій на відключення населення за борги з комунальних послуг. Варто зазначити, що таке обмеження діяло лише на період адаптивного карантину, повідомляють на сайті обласного водопостачального підприємства.

Ми завжди відкриті до діалогу зі споживачами, особливо якщо питання стосується значної заборгованості за спожиті послуги. На превеликий жаль, є споживачі, які систематично не сплачують за послуги і накопичують власні борги. В таких випадках ми вимушені вдаватись до більш суворих заходів, а саме до відключення. Припинення/обмеження водопостачання є одним із методів роботи з боржниками, до якого «Рівнеоблводоканал» вдається в крайніх випадках. Зазвичай ми пропонуємо укладення договору реструктуризації заборгованості, що дозволяє споживачу уникнути відключення послуг і судового процесу, — пояснив директор «Рівнеоблводоканалу» Андрій Карауш.

Укласти договір реструктуризації боргу можна звернувшись до служби обліку і реалізації води у відділ інформаційних технологій та обліку за адресою вул. Івана Вишенського, 6.

Якщо ви стали свідком якоїсь цікавої події, чи маєте новину і хочете, щоб про неї дізналося якомога більше людей – повідомляйте на редакційний номер телефону «Західного аргументу» або у Viber: 067-100-13-15.

Підписуйтесь та читайте наші новини в Telegram.

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Вибір читачів

    Опитування

    Чи готові ви вакцинуватися від COVID-19?

    Переглянути результати

    Loading ... Loading ...